sobota, 26 kwietnia 2014

Urodzinowe samochodziki

...były sobie autka trzy, autka trzy...

Zadany temat brzmiał "Bartuś lubi samochodziki" :) Przygotowałam więc dla małego fana motoryzacji torcik z autkami, które może wziąć do rączki a nawet zjeść lub przynajmniej ponadgryzać. Bo w tym wieku samo patrzenie zdecydowanie nie wystarcza ;)
Zgodnie z życzeniem i gustem Jubilata a także jego Cioci, która w ramach prezentu zamawiała torcik, przygotowałam wnętrze bardziej kwaskowate niż słodkie. Waniliowy biszkopt przełożyłam masą śmietanową z mascarpone i frużeliną porzeczkową, którą przygotowałam z mniejszą niż zwykle ilością cukru. Wykończenie jak na zdjęciach poniżej widać zrobione było z lukru plastycznego i mam nadzieję, że będzie się podobało. Tort miał średnicę 26cm i ważył już z ozdobami ok.3kg.



A oto bohaterowie:


W trakcie przygotowań Synek witał każde autko radosnym piskiem i próbą zdobycia za wszelką cenę :)


Mam nadzieję, że reakcje Jubilata i jego gości będą równie entuzjastyczne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz